Statystyka odwiedzin

poniedziałek, 26 grudnia 2016

Monte Santi


    witam serdecznie wszystkich po dłuższej nieobecności :) 
w międzyczasie udało mi się dostać do testów wina marki MONTE SANTI. 
wystarczyło jedynie wypełnić ankietę na stronie sponsora na facebooku TU i czekać na wyniki. Ku mojemu zdziwieniu, po niedługim czasie przyszedł e-mail z pozytywną wiadomością dla mnie...

DOSTAŁAM SIĘ! i tak oto pozostało mi tylko oczekiwać kuriera z przesyłką,która też zresztą bardzo szybko przyszła.
Po otworzeniu paczki okazało sie że do testów dostałam 3 butelki wina, blackberry, original wild strawberry. Każda butelka pełnowartościowa po 750ml.

750 ml
cena ok 25 zł

Original- smak świeżych owoców.
Blackberry- smak świeżych jeżyn.
wild Strawberry- smak poziomek.

fot. internet

Każde z trzech smaków to wino słodkie czerwone (polskie). Zawartość alkoholu- 11%
Butelka ma wygląd bardzo prosty i przejrzysty,bardzo kobiecy . Dobrze trzyma się w ręce i ładnie prezentuje. Zdecydowanie przypadła mi do gustu część wizualna, a smakowa zachwyciła na tyle,że Monte Santi zostało moim ulubionym winem. Nie piłam do tej pory tak doskonałego wina. Jeśli ktoś preferuje wina słodkie to napewno się tu nie zawiedzie. Myślałam,że będzie to typowe wino z cierpkim posmakiem,a tu miły głęboki słodki aromat. Coś pysznego!

fot Monte Santi facebook


Sam producent opisuje swoje wina następująco:

" MONTE SANTI to słodkie wino czerwone, które zachwyca i kusi zdecydowanym smakiem i aromatem. W ustach okrągłe, aksamitne, kremowo-słodkie. Doskonałe do deserów lub jako deser sam w sobie "

Tak zostało opisane i takie dokładnie jest.
DOSKONAŁE!


A czy wy testowaliście to wino
i czy również wam przypadło do gustu?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj w tym blogu

Polecane posty:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia