Statystyka odwiedzin

czwartek, 29 grudnia 2016

Effaclar-czyli trądzikowi i tłustej skórze mówię NIE!


       A więc tak... zacznę od tego,że od młodych lat miałam problemy z trądzikiem. Nie był to taki zwykły,delikatny trądzik typu "kaszka",a raczej mniejsze lub większe grudki ropne,których nie było może aż tak wiele,ale wiadomo jak się jest nastolatką,chce się wyglądać dobrze...a bo to koleżanki i  koledzy patrzą,a bo oni takich nie mają itd...

No więc mój błąd polegał na tym,że zaczełam wyciskać. I tak przez lata,można powiedzieć,aż w końcu nabawiłam się przebarwień potradzikowych i niewielkich blizn. Gdybym mogła cofnąć się teraz w czasie,napewno nie zrobiłabym tego ponownie,tylko poprostu zostawiła tak jak jest,niech samo zejdzie. No ale mówi się trudno,dlatego jeśli jesteście teraz na etapie nastolatki/tka i macie podobny problem,nie wyciskajcie!!!
       Ja ponadto mam jeszcze skóre tłustą,co przekłada mi się na wzmożenie tego co u mnie pojawi się na twarzy. Baa...można powiedzieć,że w sumie miałam tłustą,bo odkryłam swój IDEAŁ kosmetyczny! Długo szukałam w internecie czegoś, co pomoże zaleczyć mi "twarz"i zminimalizuje błyszczenie oraz choć troche sprawi,że skóra przestanie być tłusta. I tak pewnego dnia natchnęłam się na krem i żel od LA ROCHE POSAY



Jest to marka specjalizująca się w kosmetykach do skóry wrażliwej. Od ponad 30 lat współpracuje z dermatologami na całym świecie,aby opracowywać produkty do pielęgnacji skóry i makijażu,które spełnią potrzeby i wymagania.

No ale wracając do tych dwóch konkretnych kosmetyków czyli żelu i kremu. Oba są przeznaczone właśnie do skóry trądzikowej,wrażliwej i tłustej zarazem. Zacznę zatem od żelu Effaclar...Sprzedawany jest w tubce o różnej pojemności,ja postawiłam na taką,która ma 50ml.
Opakowanie jest proste,białe,z niebieską zakrętką z widocznym logo na przodzie. Ale jak to mówią,w prostocie tkwi siła. Żel zawiera wodę termalną z La Roche-Posay i jest wolny od mydła.Na tubce możemy przeczytać:

Effaclar Oczyszczający żel do skóry tłustej od La Roche-Posay umożliwia dokładne oczyszczenie cery trądzikowej i wrażliwej jednocześnie. Zaawansowana formuła nie wysusza skóry, a obecne składniki sebo-regulujące, ograniczają nadmierne przetłuszczanie się i błyszczenie. Żel nie posiada mydła, parabenów i alkoholu, dzięki czemu nie podrażnia skóry. Cera po zastosowaniu produktu jest idealnie odświeżona i promienna.
 50ml



Żel ma postać poprostu żelu,przezroczystego,rzadkiego, ale bez problemu się pieni i to już przy niewielkiej ilości. Pachnie,hmm....trudno określić ,napewno ładnie i świeżo,dla mnie jakby troche bzem,nie wiem dlaczego, ale ja wyczuwam takie nuty zapachowe, choć w składzie nie ma żadnych kwiatów.
Żeby zaaplikować żel należy zwilżyć lekko twarz, na palce nałożyć żel i kolistymi ruchami masować policzki ,czoło itd... do uzyskania piany. Następnie spłukać. Już po pierwszym użyciu będzie można poczuć różnicę. Twarz będzie bardziej "czysta", delikatna, odświeżona i promienna. Dla mnie tez wielkim plusem jest to,że nie wysusza on skóry nawet przy długim stosowaniu. Ja stosuje już 3 tubke i wiem,że zostane z tymi kosmetykami na zawsze.

Effaclar żel działa też co ciekawe na kilku płaszczyznach jednocześnie:
  • skutecznie oczyszcza tłustą skóre
  • zawiera pochodną cynku o właściwościach seboregulujących
  • nie zawiera parabenu, alkoholu i mydła


                                             *******************************


No a teraz czas na krem. Effaclar Duo (+)  bo tak brzmi jego pełna nazwa. Opakowanie jak i poprzednie to prosta,biała tubka,bardzo długa,zakończona białą zakrętką. Na przodzie również logo firmy. Konsystencja średnio żadka ,napewno się nie zlewa ale też nie zasycha na twarzy i palcach przy wolnym smarowaniu jak niektóre kremy. Ten jest bardzo lekki i delikatny, nie klei się do rąk,a ładnie się wchłania. Biały o zapachu nieszczególnie wybijającym się . Poprostu jakieś mydełko,jak dla mnie. Kremu jedynie nie nakładam pod oczami, kiedy smaruje twarz, bo tam skóre mam suchą,więc nie potrzebuje,żeby była bardziej. O kremie tym czytamy:
Effaclar Duo [+] Krem zwalczający niedoskonałości skóry dedykowany jest do codziennej pielęgnacji skóry trądzikowej. Skutecznie usuwa niedoskonałości oraz eliminuje przebarwienia potrądzikowe. Effaclar Duo [+] od La Roche-Posay działa antybakteryjnie. Nowa konsystencja produktu w postaci kremu-żelu wykazuje długotrwałe matujące działanie i sprawdza się jako baza pod makijaż.

40ml
 



Głowne zalety kremu to:
  • przeciwdziała przebarwieniom
  • działa kojąco i antybakteryjnie
  • zmniejsza widoczność porów
  • hipoalergiczny
  • działa od 1ego zastosowania

      Podsumowując krem i żel razem to naprawde doskonałe połączenie. Do tej pory nie zauważyłam żadnych minusów,a jedynie plusy. To dwa doskonałe kosmetyki które przyczyniły się do porawy mojej cery. Trądzik u"ucichł" przebarwienia są redukowane,skóra przestała być tłusta a stała się normalna.
Kremu używam codziennie,zamieniłam swój zwykły krem na effaclar i nie żałuje. Żel również stosuje rano i wieczorem. Jeśli macie problemy z trądzikiem i tłustą skórą kupcie i wypróbujcie chociaż jedno opakowanie,a jestem pewna,że będziecie zachwyceni efektami. Ja kupuje zawsze w zestawie,wtedy jest taniej.

Effaclar żel 50ml +Effaclar Duo(+) krem 40ml
cena około 60 zł




A czy wy stosujecie Effaclar ? 
i czy też jesteście zadowoleni?



***********

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj w tym blogu

Polecane posty:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia