Statystyka odwiedzin

czwartek, 29 września 2016

Babuszka Agafii-mydło cedrowe do włosów i ciała

witam wszystkich :) w dzisiejszym poście chciałabym wam opowiedzieć o mydle do włosów,które sama odkryłam jakiś czas temu. Swoje włosy rozjaśniłam do blondu już chwile temu,a wiadomo taka koloryzacja nie sprzyja im,dlatego postanowiłam troszke je podbudować. I wtedy z pomocą przyszło to właśnie mydło...

Mydła Babuszki Agafii cieszą się sporym zainteresowaniem,szczególnie tzw."czarne" jednak cedrowe dorównuje mu świetnie,a jest troszkę tańsze. No ale do rzeczy....
Mydełko ma kolor ciemnego bursztynu, konsystencje to gęsta,ciągnąca maź przypominająca żywicę ,którą bez problemu można wydostać z plastikowego pudełka. Zapach jest bardzo relaksujący,odprężający...pachnie lasem (rozległą polaną ze strzelistymi sosnami) z domieszką kwiatową-owocową (tak ja to widzę). Zapach zdecedowanie NIE jest "babciny" jak można by sądzić po nazwie tego produktu.


Mydło kupiłam w internecie. wybrałam opakowanie o pojemności 300ml. Jest to plastikowy słoik z zakrętką, z dodatkowym zabezpieczeniem pod wieczkiem. "Pasta" jest bardzo wydajna i świetnie się pieni. wystarczy niewielką ilość nabrać na palce,rozetrzeć w dłoniach i spienić na włosach. Nadaję się również do mycia ciała! Ja jednak kupiłam je z myślą tylko o włosach. Po otwarciu należy zużyć mydło w ciągu 9 miesięcy.


Skład mydła to: 

Aqua, Pinus Sibirica Oil (olej syberyjskiego cedru), Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Stearic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Empetrum Sibiricum Extract (bażyna bajkalska), Juniperus Oxycedrus Extract (jałowiec), Organic Arnica Montana Oil (arnika), Saponaria Officinalis Extract (mydlnica lekarska), Pinus Sylvestris Tar (Empetrum), Cedrus Deodara Oil (cedrowy olejek eteryczny), Guaiacum Officinale Balm (gwajakowiec), Caramel, Chlorophylin Copper Complex, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid.


Skład mydła to już same pozytywy od pierwszego czytania. wysoko w jego składzie znajdziemy olejek z cedru syberyjskiego,dzięki czemu skóra nie jest wysuszona. Dodatkowo są w nim ekstrakty z jałowca,bażyny bajkalskiej,mydlnicy lekarskiej i olejek z arniki,który przyspiesza gojenie drobnych ranek. Olejek cedrowy natomiast jest znanym środkiem w zapobieganiu łojotoku.


Na koniec dodam jeszcze,że mało który szampon może pochwalić się taką skutecznością i delikatnością w działaniu. Po umyciu włosy są mięciutkie,sypkie,dłużej świeże  i cudownie odbite od skóry głowy.
Czytałam też, że dziewczyny używają też tego mydła to mycia twarzy. Ja osobiście nie próbowałam,ale podobno też działą "cuda". Świetnie oczyszcza, nie podrażnia i wygładza cerę.


Cena 15zł za 300ml


A czy wy używałyście tego mydełka
albo innego od Babuszki Agafii?
Jakie są wasze opinie na ich temat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj w tym blogu

Polecane posty:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia