Statystyka odwiedzin

piątek, 3 czerwca 2016

Qcera rezultaty!


A więc tak..... nadszedł czas,by po krótce opowiedzieć o rezultatach stosowania kremu na trądzik Qcera od ADAMED.
Na początku powiem,że krem zaczęłam stosować 30 marca i stosuje do teraz, ponieważ jest bardzo wydajny i cały czas stosuje to samo,pierwsze opakowanie, które zakupiłam.


O kremie tym,więcej pisałam TUTAJ . Dodam tylko,że stosowałam go raz dziennie na noc,wmasowując w skóre twarzy, kolistymi ruchami,omijając okolice oczu. 

Dziś moja twarz prezentuje się tak:

Zdjęcia może nie są zbyt ostre,ponieważ były robione smartfonem,jednak myśle,że mimo to różnica jest widoczna :) Ja nie zaprzestaje stosowania kremu,a mam nadzieje skończyć całą tubkę i pochwalić się kolejnymi efektami.

Podsumowując: jeśli o mnie chodzi to krem spisał się doskonale!  rozjaśnił przebarwienia po "starym" trądziku,ograniczył występowanie nowego i świetnie złuszczył skóre,dzięki czemu jest delikatna i gładka.


CENA: 25-28zł    50ml

1 komentarz :

  1. Wooow faktycznie zmiana bardzo widoczna :) krewm robi swoje .

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka